Afegits a l'exercici anterior.
En l'article anterior vam definir un clip anomenat motor, del qual a la seva instància li vam posar com a nom d'instància "motor1". La raó per la qual vaig posar-li aquest nom: "motor1" és simplement que vull duplicar aquesta instància i a la còpia posar-li de nom "motor2". Així amb dos motors independents podrem controlar també moviments i propietats independents. Per exemple: entre d'altres coses podriem controlar tant la posició vertical com la horitzontal.
ALTRES PROPIETATS(de moment):
_x
_y
_alpha(amb valors de 0-100)
_rotation(angle)
_currentframe (informa o defineix el fotograma en el que està la instància)
_width (informa o defineix la amplada de la instància)
_height (informa o defineix de la alçada de la instància)
_xscale (informa o defineix de la escala horitzontal de la instància)
_yscale (informa o defineix de la escala vertical de la instància)
[Això s'ampliarà amb les noves propietats que incorpora Flash8]
EXERCICI:
Dupliqueu la instància "motor1", canviant-li el nom a "motor2", "motor3",... per cada propietat que volgeu controlar. També cal que dupliqueu cada parell de botons per controlar cadascún d'aquests altres motors.
Cada parell nou de botons que feu haurà de controlar un motor diferent per tant fixeu-vos d'assegurar-vos que us esteu referint a la instància adequada. Fixeu-vos en els enrutaments.
Haureu d'afegir línies al fotograma 1 de la línia de temps principal per poder controlar aquelles altres propietats. Per exemple:
this.q1._y=this.motor2.i;
this.q1._rotation=this.motor3.i;
etc...
[ A veure que s'us acut per controlar aquestes altres propietats. ]
0 comentarios:
Publicar un comentario